scribbles

音楽

《和訳》CASTLEBEAT - Wasting Time

youtu.be

 

I just won't say it, anything

僕はただ何も言わないだろう

I just won't tell you what to think

何を考えるかべきか君に聞かないだろう

And we'll just watch it everyday

僕たちは毎日ただそれを見るだけ

Never move forward, look away

目を逸らしてしまうと決して前進しない

 

We're lost and tired

僕たちは道に迷い疲れてしまった

But let's just keep

でもただ時間を無駄にし続けよう

 

Wasting Time

時間を無駄に

 

Life in the city, it's on my mind

僕の心の中にある都会での暮らし

Nicer to meet you half the time

たびたび君に会えて嬉しい

Over and over, stay inside

何度も何度も内側にとどまって

Come out to see you, nevermind

君に会うために外に出る, 気にしないで

 

We're lost and tired

僕たちは道に迷い疲れてしまった

But let's just keep

でもただ時間を無駄にし続けよう

 

Wasting Time

時間を無駄に