scribbles

音楽

《和訳》Current Joys - New York City

youtu.be

 

I never thought that I'd be here

ここにいるなんて思ってもなかった
I never thought I'd have short hair

ショートヘアーにするなんて思ってもなかった
I never grow up in my head

僕は成長してないと思う
Although my heart and soul are dead

心と魂は死んでいるのに

 

'Cause in my mind

僕は思うから
I'm alone

僕は一人だと
In my mind

僕は思う
I belong in New York City

ニューヨークシティの一員だと

In New York City
In New York City
In New York City
In New York

 

I want to cry in your hands

君に委ねて泣きたい
I want to die in your hands

君に委ねて死にたい
Because I hate what I've become

そうなったことが嫌いだから
Oh, I guess that I'll just run

僕はただやり続けるだろう


'Cause in my mind

僕は思うから
I'm alone

僕は一人だと
In my mind

僕は思う
I belong in New York City

ニューヨークシティの一員だと

In New York City
In New York City
In New York City
In New York