scribbles

音楽

《和訳》CASTLEBEAT - I Follow

youtu.be

 

Days are fading away

日々は色褪せていく

I won't do it

僕はそれをしないつもりだ

They take me away

日々は僕を連れ去っていく

 

I follow

僕は従う

 

Stay, stay under the ground

地下にとどまる

Where I can see you

君に会える場所

Just follow this sound

ただこのサウンドに従って

 

I follow

僕は従う

 

You once told me

君は僕に一度言った

Never be the one and only

決して唯一無二にはならない

Now I'm learning

今学んでいる

Life is always over shortly

人生はいつもすぐに終わるということを

 

I follow

僕は従う